Acoperire Contract Schindler Excellence
Contractele de service Schindler Excellence reprezintă întotdeauna soluţia perfectă, indiferent dacă gestionaţi un portofoliu extins de echipamente sau un singur ascensor. Serviciile noastre transparente se concentrează în jurul a două contracte de bază care pot fi adaptate necesităţilor dvs. specifice.
3 pași către potrivirea perfectă
Gama noastră de contracte include două tipuri de contracte: All-In şi Basic.
Contactaţi Departamentul nostru de Service pentru a discuta despre cerinţele dvs. specifice şi a vedea ce tip de contract se potriveşte cel mai bine pentru necesităţile dvs.
Programul de întreţinere
Schindler a dedicat mulţi ani dezvoltării de metode de întreţinere care să mărească disponibilitatea echipamentelor pentru clienţii noştri. Calculând uzajul, tipul de echipament şi de mediu determinăm numărul şi tipul de vizite făcute instalaţiilor. Expert Plus a fost testat des şi s-a dovedit a fi foarte eficient atât pentru produsele Schindler cât şi pentru alte produse disponibile pe piaţă.
Siguranţa în funcţionarea ascensoarelor
Siguranţa este o valoare importantă pentru Schindler şi, de aceea, au loc verificări periodice ale componentelor de siguranţă, pentru toate lifturile aflate sub contract de întreţinere. Programul PSI de verificare al Schindler este foarte riguros, în conformitate cu legile în vigoare.
Nu numai că întreţinem echipamentul dvs. - inginerii noştri experimentaţi şi foarte bine instruiţi pot de asemenea face întreţinere şi service pentru ascensoare şi scări rulante care nu sunt produse de Schindler.
1. Pachete de baza
Intretinere Basic
- Intretinere periodica in intervalul de timp Luni -Vineri, orele 8 - 18, fara planificare in prealabil;
- Disponibilitate de 20 de ani pentru piesele schimb.
Intretinere All-in
- Intretinere periodica in intervalulde timp Luni -Vineri, orele 8 - 18, fara planificare in prealabil;
- Disponibilitate de 20 de ani pentru piesele schimb.
- Remediere a defectiunilor in intervalul de timp Luni -Vineri, orele 8 - 18;
- Termen de interventie de 4 ore;
- Lucrari de reparatii inclusiv schimb de ulei;
- Asistenta pentru reautorizarea echipamentului conform prescriptiilor ISCIR.
E-Alarm
- Primire a apelurilor de urgenta 24h/24h;
- Intretinere a sistemului bidirectional de comunicare Servitel e-alarm®;
- Evacuare a pasagerilor blocati in ascensor, fara taxe suplimentare.
2. Pachete optionale
Informare
- Raport anual referitor la modul de utilizare (numarul de curse), sumarul de erori, serviciile furnizate si disponibilitatea echipamentului.
Flexibilitate
- Intretinere periodica in intervalul de timp Luni -Vineri, orele 6 - 20, in functie de disponibilitatea clientului, pe baza de programare;
- Remediere a defectiunilor 24h/24h.
Confort
- Remediere a defectiunilor in intervalul de timp Luni -Vineri, orele 8 - 18;
- Termen de interventie de 4 ore;
- Lucrari de reparatii minore pana la o valoare de 20 EUR/vizita;
- Asistenta pentru reautorizarea echipamentului conform prescriptiilor ISCIR.
Performanta
- Disponibilitate de 98%;
- Termen de interventie de 2 ore.
3. Luați legătura pentru a programa o pre-vizită
Pasii urmatori
- Vă vom contacta prompt pentru a programa o pre-vizită.
- Primiți un raport detaliat al instalării.
- Cream o propunere personalizata.